*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دانلود و تغییر خودکار پس زمینه کامپیوتر با My Daily Wallpaper 6.00

داشتن تنوع در زندگی همیشه می تواند به شاد بودن و راحت تر زندگی کردن کمک بسیاری بکند. همانطور که در زندگی روزمره خود سعی بر داشتن تنوع داریم در زندگی مجازی و حتی کامپیوتر خود که امروزه به یکی از مهمترین بخش های زندگی افراد تبدیل شده است نیز نیاز است تا این تنوع را حفط کنیم. نرم افزاری را که امروز گروه آریا دانلود قصد ارائه دارد، نرم افزاری با عنوان My Daily Wallpaper است که در این راه به شما کمک بسیاری می کند. این نرم افزار به طور خودکار و با توجه به زمان بندی شما عکس ها و والپیپر های مختلفی را به صورت مستقیم و از بین ۶۰۰,۰۰۰ عکس و والپیپر موجود در سرور این نرم افزار دریافت کرده و به طور خودکار عکس پس زمینه شما را تغییر می دهد. این نرم افزار جالب به شما این امکان را می دهد تا از بین بخش هایی متفاوت مانند عکس های ۳ بعدی، عکس های طبیعت، عکس های فانتزی و … انتخاب داشته باشید تا عکس های دریافت شده فقط از این بخش ها باشند و یا حتی می توانید کیفیت عکس ها و یا اندازه آن ها را با توجه به سایز مانیتور خود انتخاب کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید تنظیم این نرم افزار تنها برای یک بار برای مشخص کردن بخش ها، سایز عکس ها، کیفیت و مدت زمان تغییر عکس ها است. پس از آن این نرم افزار به صورت خودکار تمامی کار ها را برای شما و بدون آن که شما متوجه شوید انجام میدهد. امیدواریم این نرم افزار مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

ویژگی های نرم افزار My Daily Wallpaper :

  • قابلیت تنظیم کیفیت عکس ها .
  • قابلیت انتخاب موضوعات تصاویر انتخاب شده .
  • قابلیت تعیین اندازه عکس ها .
  • قابلیت تعیین مدت زمان تغییر عکس ها .
  • قابلیت جستو جو در بیش از ۶۰۰۰۰۰ عکس .
  • رابط کاربری ساده و زیبا .
  • نیاز به تنها یک بار تنظیم .
  • و … .

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، پس زمینه، ،
[ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب: سرگرمی , نرم افزار , نرم افزار کاربردی , پس زمینه, ] [ 23:4 ] [ ... ]

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب