*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این نسخه تست شد و بدون مشکل عمل می کند 

احتمال کار کردن نسخه های قبلی نرم افزار هم هست اما نسخه پیشنهادی Apktops همین نسخه است

شاید برای شما هم پیش آمده که تا به حال خواستید بدانید آیا راهی وجود دارد که بدون نیاز به سیم کارت بتوانید با دوستان خود تماس بگیرید و حتی به آن ها sms و مسیج بزنید ؟ باید بگوییم این کار از طریق نرم افزار Viber و یک ارتباط ساده اینترنتی برای سیستم عامل های آندروید و آیفون امکان پذیر است .

 Viber : Free Calls & Messages 2.3.3.319

طبیعی است که برای ارسال sms و مکالمه از طریق این نرم افزار ، باید طرف مقابل شما هم viber را بر روی گوشی خود نصب داشته باشد . پس از اینکه هر دوی شما نرم افزار Viber را بر روی گوشی هایتان نصب کردید از طریق اینترنت و به صورت کاملا رایگان ( با در نظر نگرفتن هزینه بسیار ناچیر استفاده نرم افزار از اینترنت ) می توانید به طرف مقابلتان sms رایگان بفرستید و یا حتی ساعت ها با وی و با کیفیت بالا مکالمه داشته باشید . مهم نیست که گوشی طرف شما چه مدل و چه سیستم عاملی داشته باشد ، مهم این است که Viber بر روی گوشی وی نصب باشد . این نرم افزار قابلیت نصب بر روی آندروید 2.0 به بالا را داراست . جهت دانلود و مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید .  

تغییرات نرم افزار در این نسخه : 

** بهبود کیفیت صوتی نرم افزار
** رفع اشکالات و پیشرفت های جزئی نرم افزار

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب