*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دانلود نرم افزار شبیه سازی منوی استارت در موبایل (اندروید)

Start menu for Android

 

 

دوست دارید در موبایلتان هم مثل ویندوز یک منوی استارت داشته باشید؟ نرم افزار Start menu for Android این کار را برای شما انجام میدهد. به شرط اینکه موبایل تان دارای سیستم عامل اندروید باشد!

 

با استفاده از این نرم افزار میتوانید برنامه ها و بازی های نصب شده در گوشی تان را به طور منظم در منوی Start سازماندهی نمایید. به این ترتیب راحت تر میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

 


 

در منوی استارتی که توسط نرم افزار Start menu for Android در موبایل ساخته میشود میتوانید علاوه بر برنامه ها و بازی ها، ابزارهای دیگری را نیز قرار دهید. به عبارت دیگر هر آیکون و میانبری که در قسمت های مختلف گوشی قرار دارد را میتوانید در منوی Start و در شاخه های منظم قرار دهید تا در زمان نیاز بتوانید به راحتی آنها را اجرا کنید.

 

همچنین میتوانید یک منوی دسترسی سریع ایجاد کنید و در آن برنامه هایی را قرار دهید که زیاد با آنها سروکار دارید. این نرم افزار دارای پوسته های گرافیکی مختلفی است تا شما بتوانید با سلیقه خودتان یک منوی Start داشته باشید.

 

 

نرم افزار شبیه سازی منوی استارت در اندروید، Start menu for Android را دانلود کنید:

 

پلتفرم: اندروید (Android 2.2 or later)

 

دانلود با حجم 426 کیلوبایت


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب