*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

درباره تهران و شهر ری و زورا که برخی از محدثین آن را تهران نامیده اند، روایاتی بسیاری آمده است که بخشی از آنها را محمودی گلپایگانی در کتابی پیرامون ایران و طهران جمع آوری کرده است.

طهران در عصر آخرالزمان

 

 

در همین رابطه در منتخب التواریخ ص 875 آمده است:
امام صادق علیه السلام فرمودند:
ای مفضل آیا میدانی زورا کجا واقع شده است؟
عرض کردم خدا و حجتش داناترند.
فرمود: بدان ای مفضل در حوالی ری کوه سیاهی ست که در دامن آن شهری بنا شده است که طهراننامیده شود و آن است زورا که قصرهایش مثل قصرهای بهشت و زنهایش مثل حور العین است. بدان ای مفضل آن زنها متلبس به لباس کفار میشوند ودر هیئت ظالمان میباشند و به محل سکونت شوهرها کفایت نمیکنند و از ایشان درخواست طلاق میکنند و مردها به مردها و زنها به زنها اکتفا میکنند و مردها شبیه به زنها و زنها شبیه به مردها میشوند پس اگر تو بخواهی دینت را حفظ کنی پس دراین شهر سکونت مکن و مسکن برای خود قرار مده چون محل فتنه است پس از آنجا به قله کوهها و از سوراخی به سوراخی مثل روباه و بچه اش فرار کن.

.

بقیه در ادامه…

طهران در عصر آخرالزمان

همچنین در مناقب العتره ابن فهد حلی آمده است:
رسول خدا صل الله علیه واله وسلم فرمودند:
وای بر امت من از شورای کبری و شورای صغری
عرض شد این دو شورا چه وقت خواهد بود؟
فرمود شورای کبری بعد از وفات من برای غصب خلافت برادرم و حق دخترم بر پا خواهد شد و شورای صغری در غبیت کبری و در زورا (تهران) برای تغییر سنت من و تبدیل احکام واقع خواهد شد.

طهران در عصر آخرالزمان

در کنز العمال ج ۱۴ ص ۲۲۹ نعمان بن بشیر روایت کند که: پیش از ساعت ظهور فتنه هایی بروز میکند همچون اینکه شب تار باشد و شخص در صبح مومن بوده و چون شب فرا رسد کافر گردد و یا شب کند در حالی که مومن بوده و صبح کند در حالی که کافر شده استو گروهی دین و اخلاق خود را هب متاعی ناچیز از دنیا بفروشند.

.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب