*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شمارش تمام خودکار قدم ها در آندروید توسط Accupedo-Pro Pedometer 2.4.5

تا حالا به فکر این افتاده اید که روزانه چند قدم راه میرود و حرکت مکنید؟! یا اصلا شما هر روز به پیاده روی میروید ولی شمارشی دقیق از قدم های خود و میزان به کارگیری انرژی بدن خود ندارید؟! آیا در همین حال مایل هستید گوشی آندرویدی خود را به یک قدم شمار کاملا حرفه و تمام اتوماتیک تبدیل کنید!! خود اگر پاسخ هایتان مثبت است, همراه ما با باشید در این پست. Accupedo-Pro Pedometerعنوان نرم افزاری است که اینبار برای ترتیب داده ایم. شما در این برنامه همان طور که در با گفته شد قادر خواهید بود تا گوشی آندرویدی خود را گوشی کاملا مجهز در این زمینه کنید. به این صورت که این نرم افزار پس از نصب بر روی گوشی شما, هر وقت شما به حالت حرکت و قدم زدن در آیید, برنامه به طور کاملا خودکار شروع به شمردن قدم های شما با نمودارهایی کاملا استاندارد!! و هر وقت شما بایستید نرم افزار به حالا بسته در خواهد آمد. شما به وسیله این نرم افزار قادر خودهید بود تا میزان پیشرفت خود در هربار قدم زدن را بسنجید, نمودارهای از نظر انرژی مصرفی, کالری مصرفی و… را به دست آورید. همینطور ویژگی مهم دیگر این نرم افزار استفاده فوق العاده کم از باتری موبایل میباشد!!

تصاویری از محیط این برنامه:

 




 



.:: پیش نیاز ::.

.:: گوشی های آندرویدی با ورژن های 2,1 یا بالاتر ::.

 

مطالب مرتبط:

والپیپر فوق العاده زیبای Mini Chameleon v1.0.2

نرم افزار جالب Line Camera برای تبدیل عکس شما به تصاویر خنده دار!

هشدار به شما قبل از رسیدن به دوربین سرعت سنج پلیس! (اندروید)

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب