*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

برای اولین بار از سایتهای ایرانی دانلود ورژن جدید سیستم عامل جدید و فوق العاده پیشرفته Mac OS X Lion نسخه iATKOS که به تازگی توسط کمپانی بزرگ و محبوب Apple به بازار عرضه شده این ورژن مخصوص سیستم های PC بوده و بروی سیستم های دسکتاپ خانگی و سی پی یو های اینتل قابل نصب میباشد. این سیستم عامل برای اجرا نیاز به حداقل ۲ گیگ رم و سی پی یو Core 2 Duo میباشد. این سیستم عامل از لحاظ زیبای یک شاهکار به حساب آمده که آن را از لحاظ محیط کاربری به طور کل از بقیه سیستم عامل ها متمایز میگرداند. از لحاظ امکانات اضافه شده به این ورژن نسبت به ورژن قبل میتوان به ابزار Launchpad اشاره نمود که شبیه سازی شده از سیستم عامل iOS برای دستگاه های قابل حمل اپل میباشد که لیست برنامه ها را همچون دستگاه های قابل حمل اپل در یک  اسکرین مجرا نمایش داده میشود. این سیستم عامل به طور کامل بر پایه ۶۴ بیتی طراحی شده و دارای سرعت بسیار بالا مخصوصا در بخش کار های گرافکی میباشد حتما توجه داشته باشید که برای نصب این نرم افزار باید قطعات سیستم جزو جدیدترین قطعات روز بوده و در غیر اینصورت ممکن است در هنگام نصب با مشکلاتی مواجه گردید.

 

راهنمای نصب جامع که توسط سایت سازنده تهیه شده و خیلی کامله هرکی مشکلی داره اینجا مراجعه کنه

 راهنمای نصب: بعد از دانلود و خارج کردن فایل از حالت فشرده شما برای رایت کردن این نسخه نیاز به گذراندن چند مرحله دارید برای کسانی که از ویندوز استفاده میکنند فایل ایمیج بعد از اکستراکت فرمت DMG میباشد که برای رایت کردن این نوع ایمیج نیاز به نرم افزار TransMAC میباشد که در فولدر برنامه پس از اکسترکت موجود است ابتدا این نرم افزار را نصب و فایل ایمیج را به این برنامه وارد و سپس رایت کرده و به صورت بوت سیستم عامل را نصب نمایید.

 

1- این سیستم عامل برای دستگاه های غیر اپل مانند سیستم های کامپیوتر خانگی PC طراحی شده و بروی سیستم ها و کامپیوتر های اپل قابل نصب نیست

۲- برای نصب این سیستم عامل نیاز نیست که از قبل ورژن های قبل سیستم عامل Mac OS x بروی سیستم نصب باشد

۳- این سیستم عامل نسخه Mac OS X Lion 10.7.2 میباشد وبعضی از دراور های اصلی سیستم نیز به صورت پیشفرض همراه سیستم عامل نصب میگردد

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نصب و این سیستم عامل به اینجا مراجیع نمایید

 

 

دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

مدیریت گوشی های نوکیا با Nokia Ovi Suite v3.1.0.91 Finalحجم فایل : ۳٫۸۰ گیگابایت

مدیریت گوشی های نوکیا با Nokia Ovi Suite v3.1.0.91 Final پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com

 

مطالب مرتبط:

دانلود آخرین نسخه Windows 8 به همراه کرک

دانلود Internet Download Manager 6.15 Build 5 Final Retail

دانلود نسخه جدید مرورگر پرسرعت Mozilla Firefox 19.0.1 Final


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب