*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جوش شیرین به عنوان یکی از بهترین شوینده ها برای تمیز کردن به کار می رود

آشنایی با خواص و نحوه استفاده از جوش شیرین

خواص جوش شیرین

جوش شیرین ترکیب شیمیایی است که علاوه بر استفاده در موارد شیرینی‌پزی مانند عمل کردن به عنوان خمیرمایه و نیز نرم کردن و پف دادن به کیک‌ها دارای خواص بسیار دیگری نیز است که می توان به کاربرد آن در خانه تکانی اشاره کرد.

.

بسیاری از ایرانی ها این روزها مشغول تمیز کردن خانه اند و از هر راهی برای تمیز کردن خانه به بهترین نحوه استفاده می کنند. در این مدت لازم است با بهترین شوینده هایی که مطمئنا در خانه دارید آشنا شوید که در ادامه به معرفی جوش شیرین در خانه تکانی می پردازیم…

1- جوش شیرین به عنوان پاک کننده انواع سطوح البته به جز سطوح چوبی کاربرد فراوانی دارد. سرامیک و کاشی های مختلف از جمله مهمترین مواردی هستند که می توانید با این ترکیب تمیز کنید.
.
2- بهتر است برای شستن سرویس بهداشتی و یا ظرف شویی و سرویس حمام از خمیر جوش شیرین استفاده شود که از مخلوط جوش شیرین با آب به دست می آید.
.
3- از جوش شیرین برای شستشوی داخل و یا بدنه ی کتری نیز استفاده میشود و باعث براق شدن آن ها میشود. مقداری جوش شیرین را درون کتری بریزید و بگذارید تا آب بجوشد سپس آن را بشویید و رسوب ها از بین می روند.
.
4- محلول های جوش شیرین کاربردهای بسیار زیادی در خانه دارند که از جمله میتوان به محلول جوش شیرین و پودر لباس شویی، جوش شیرین و سرکه که جز پر کاربردترین ها هستند نام برد. این محلول می تواند تمامی لکه های موجود در خانه را از بین ببرد. البته دقت داشته باشید آن را روی سطوح چوبی و پارچه ای نکشید.
.
5- از جوش شیرین در پاک کردن روزانه ی گاز، ماشین ظرف شویی و ماشین لباس شویی استفاده میشود. پودر جوش شیرین را مقداری روی یک پارچه بکشید و گاز را تمیز کنید تا براق شد.
.
6- جوش شیرین برای جلا بخشیدن وسایلی از جنیس نقره نیز بسیار مفید است و لکه های روی آنها را نیز از بین میبرد. البته دقت داشته باشید که خیلی زیاد از آن استفاده نکنید.  

 

مطالب مرتبط:

خودروی 12 میلیاردی کمپانی لامبورگینی با نام Veneno

جدیدترین دلایل مرگ و میر در ایران (طنز)

پریناز ایزدیار و مدل بودنش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب