*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین برنامه سال 91 لحظات احساسی و زیبایی رو رقم زد

مهدوی کیا بازیکن با اخلاق فوتبال ایران، نتوانست خودش رو کنترل کند و…

اتفاقی که باعث استعفای موقت یحیی گلمحمدی شد!

اشک های مهدوی کیا در برنامه 90

درحالیکه آخرین برنامه نود سال گذشته، با حضور سه بازیگر سینما ریتمی شاد و جذاب داشت، واپسین برنامه سال 91 با اشکهای مهدی مهدوی کیا، و اعلام رسمی خبر خداحافظی او احساسی و  غمناک شد. اتفاقی که شاید بی شباهت با فضای کلی سال عجیبی است که آرام ارام به پایان می رسد، نبود.
.
امشب مهدی مهدوی کیا، 21 سال پس از آغاز دوران حرفه ای فوتبال، بعد از چند بغض نیمه کاره و کنترل آن ناگهان به گریه افتاد. جایی که اشک ها شرمگینانه صورت کاپیتان سابق تیم ملی ایران را خیس می کردند. مهدی در این لحظات نیم رخ خود را از دوریبن پنهان می کرد اما گریه می رفت تا خانه های میلیون ها ایرانی که پای تلویزیون لحظه های مکرر خاطره های شیرین را به یاد می آوردند. لحظاتی مثل آن شوت استثنایی به دالیان یا فراری که با  فتح دروازه آمریکا به پایان رسید. فرار، او در لحظاتی از حرف هایش به طعنه گفت: به سرزمینی می روم که مردمش اگر دوستت دارند با تمام وجود است و اگر دشمنت هستند، آن را توی رویت می گویند
.
مهدوی کیا لابه لای بغض و اشک، حرف های  مهمی زد. او ابتدا به جزء، از موضوع خداحافظی حرف زد. از تماس ادموند بزیک و جلسه با یحیی: داشتم می رفتم سر تمرین که بزیک زنگ زد. می خواست چیزی بگوید رویش نمی شد. بعد گفت در لیست 18 نفره نیستی شب با هم در هتل حرف می زنیم. من دم درفشی فر بودم. رفتم انجا و با یحیی نشستیم و او گفت نمی توان در این فصل کمکش کنم و بهتر است خداحافظی کنم. من تعجب کردم چون از نظر فنی و بدنی شرایطم مناسب بود. به یحیی گفتم اجازه بده فکر کنم. من سه تصمیم می توانستم بگیرم. اول شوت کردن ساک وکیف و جنجال کردن، دوم اینکه کنار تیم بمانم. یعنی به یحیی بگویم من قرارداد دارم و کنار تیم هستم. بعد هم باز با همین حرکت تیم را به حاشیه ببرم اما من یادگرفته ام که اینطور نباشم بنابراین تصمیم به خداحافظی گرفتم.

مهدوی کیا در نود تاکید کرد که دیگر فوتبال بازی نخواهد کرد و آرزویش این است که در فینال جام حذفی دقایقی بازی کند و جام را بالای سرش ببرد و بعد برای همیشه خداحافظی کند. او گفت در تمرینات تیم شرکت می کند و اتفاقا جدی و محکم خواهد بود.
.
جالب اینکه  در اوج  درام برنامه، فردوسی پور در واکنش به اشک های مهدوی کیا، در حالی که صدایش می لرزید، گفت: اگر یکبار دیگر گریه کنی، من هم گریه می کنم.
.
مجری برنامه 90 گفت که نمی خواهد خداحافظی مهدوی کیا با مردم، با گریه همراه باشد، لذا خواستار پخش یک آیتم دیگر شد.
پس از پخش این آیتم، مهدوی کیا در آخرین بخش از سخنانش، رو به دوربین، از همه کسانی که از او حمایت کردند قدردانی کرد و مخصوصاً، برای یحیی گل محمدی (که پیشنهاد خداحافظی او از فوتبال را مطرح کرده بود)، آرزوی موفقیت کرد و دوباره آرزو کرد کاش پرسپولیس جام حذفی را ببرد.
فردوسی پور در پایان این شب سراسر احساسی و مملو از اشک و اندوه، مهدوی کیا را در آغوش گرفت و مجدداً خواستار پخش یک آیتم دیگر شد تا «بار دیگر کار مهدوی کیا (گریه کردن) را تکرار نکند»  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب