*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





the sims 1 بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار سیمز The Sims 1 کم حجم شده

همان طور که می دانید سری بازی های سیمز ( The Sims ) یکی از محبوب ترین و بهترین های در سبک مدیریتی , استراتژیک و در اصل شبیه ساز زندگی ( Life Simulation ) بوده که نسخه اول آن در سال 2000 توسط شرکت معروف EA یا همان Electronic Arts طراحی و عرضه شد. مدت زیادی طول نکشید که این شاهکار بسیاری از افراد را به نوعی شیفته ی خود کرد و به ترتیب در سال های 2008 و 2012 دومین و سومین نسخه از آن انتشار یافت.

The Sims 1 که اولین نسخه از این مجموعه سیمز محسوب می شود با گرافیک متعادل و سبک خارق العاده ای که دارد به جرات می توان گفت که از اکثریت بازی های امروزی بهتر است. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به پر تعداد بودن مراحل , طراحی خاص و مورد علاقه گیمر , خرید و چیدمان دلخواه وسایل و اسباب خانه اشاره کرد. هم چنین قابل اجرا بودن آن بر روی تمامی ویندوز ها نیز یک ویژگی به حساب می آید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حجم فایل : 147.45 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی ابتدا پوشه آن را را از حالت فشرده ( Zip ) خارج کرده و به ترتیب سپس فایل های simreg و Sims را اجرا نمایید.

هم چنین برای تمام صفحه کردن از دکمه های Alt + Enter استفاده کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب