*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Wormix جنگ کرم ها در بازی بسیار پر هیجان و محبوب Wormix جاوا

بازی Worms یا همان کرم ها یکی از بازی های معروف و مشهور بوده که برای اولین بار در سال 1995 یک نسخه نه چندان پیشرفته برای کامپیوتر ساخته شد که پس از انتشار آن , بازی خور ها با مشاهده جذابیت بیش از حد آن , برای منتشر کردن نسخه های جدید تر آن علاقه مخصوصی از خود نشان دادند. جریان اصلی بازی Worms در میدان های جنگ متنوع و پر از هیاهو با یکدیگر به نبرد می پردازند و با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیارشان قرار دارد فکر نابودی دیگران را به بدترین نحو ممکن در سر می پرورانند !

Wormix نیز یکی از ورژن های جدید و بسیار هیجان انگیز از این مجموعه بوده که برای سیستم عامل پرکاربر Java ساخته شده است. این بازی نیز همانند نسخ قبلی بنابر نابودی پایه ریزی شده ولی مراحل جدید تر و متفاوت تر به آن افزوده شده است. هم چنین گرافیک آن کمی بهبود یافته و ظاهر کرم های جنگجو نیز تغییرات بسیاری کرده است. با دریافت فایل فشرده از ادامه مطلب می توانید از بازی Wormix که توسط بخش گیم شرکت پر آوازه Microsoft نهیه شده , در سایز 320*240 و دو ورژن مختلف نهایت لذت را ببرید.

حجم فایل : 2.49 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب