*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 نرم افزار فارسی دیوان سعدی

این نرم افزار گزیده ای از دیوان سعدی که برای سیستم عامل iOS نوشته شده و ساخت شرکت نرم افزاری  پلتی سافت است. نرم افزار دیوان سعدی شامل غزلیات، قطعات، ترجیح بند، رباعیات و ملحقات و مفردات از دیوان سعدی می باشد.از قابلیتهای این نرم افزار می توان به کم حجم بودن، قابلیت جستجو اشعار، انتشار اشعار در شبکه های اجتماعی و ... اشاره کرد. نرم افزار دیوان سعدی بر روی همه idevice ها (آیفون، آیپد و آیپاد) قابل اجراست.

آموزش نصب نرم افزار با آیتونز


کوتاه از زندگی سعدی:

سعدی در شهر شیراز و در خانواده ای که از بزرگان دینی فارس بودند به دنیا آمد، در مورد تاریخ تولد سعدی اختلاف نظر وجود دارد. برخی آن را 585 و برخی دیگر 601 ه.ق نوشته اند. ولی سال 615 - 610 صحیح تر به نظر می رسد.

همزمان با حمله مغول به ایران، سعدی در سن 20 سالگی شیراز را به قصد بغداد و برای ادامه تحصیل ترک کرد، او در بغداد عربی آموخت. شعرهای زیبایی هم به زبان فارسی سرود، سعدی در نظامیه بغداد از شهرتی عالم گیر برخوردار گشت و برای کسانی که برای شنیدن شعرهایش می آمدند از قصه های عاشقی اش در شیراز گفت، قصه هایی که عجیب و شگفت انگیز بود.

سعدی زمانی که احساس کرد اکثر مطالبی که در کتابها آمده را آموخته است، تصمیم گرفت به سرزمین های دور و ناشناخته سفر کند، سفرهای او بسیار طولانی و پر ماجرا بود.

او به سرزمین های شام (سوریه)، حجاز (عربستان)، لبنان، مصر، روم، هند و چین ... سفر کرد و چند بار هم به زیارت خانه خدا رفت. اگر نیاز می دید مردم را موعظه می کرد، ولی هرگز منبر وعظ را به بازار نصیحت فروشی تبدیل نمی کرد. سعدی تا سال های 50 سالگی در شام بود. بعد از آن همه در به دری و بی سامانی تصمیم گرفت به شیراز باز گردد.

در بازگشت به شیراز مورد حمایت اتابک فارس واقع شد که شیراز و فارس را امنیت بخشیده بود و در دربارش شاعران و دانشمندان زندگی آسوده ای داشتند.

سعدی از این سفرها نه فقط غزل های خوب فارسی و عربی بهمراه آورده بود بلکه اندیشه و سرگذشت های جالب نیز همراه داشت. از این سرگذشت ها و یادداشت ها، یک منظومه اخلاق و تعلیم که خود سعدی نامه (بوستان) نامید به نظم در آورد و به اتابک تقدیم کرد. سال بعد، گلستان را نوشت و آن را نیز به اتابک و فرزندش اهدا کرد، سعدی با اهدای دو اثرش هرگز شاعر درباری نشد، هدف او گرفتن حق مظلومی از ستم کاری بود.

سعدی علاقه ای نداشت در شیراز به عنوان یک شاعر و ستایشگر تلقی شود. بلکه دوست داشت آن گونه که در دمشق و بیت المقدس بود، در شیراز هم کار وعظ را دنبال کند. سعدی سال ها در شیراز به ارشاد مردم پرداخت و ضمن راهنمایی مردم آثار دیگری به جز گلستان و بوستان از خود بر جای گذاشت.

 

 

 

دیوان سعدی آیفون  نرم افزار فارسی سیستم عامل iOS  دانلود کتاب های سعدی دانلود نرم افزار فارسی دیوان سعدی Divan e Saadi


 

 دانلود از لینک مستقیم: 700 کیلوبایت (این نسخه Unreal می باشد) 

 رمز فایلwww.cafeapple.net : 

 نسخه نرم افزارVer. 1.3 : 

 فعالسازی: کرک کامل 

 سیستم عامل: iOS 3.1 و بالاتر 

 سازگاری:  iPad, iPhone, iPod 

 منبع: کافه اپل  

 زندگی نامه از کتاب مشاهیر ایران زمین از آغاز تا مشروطیت - جلد اول

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, ] [ 20:53 ] [ ... ]

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب