*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گروهی از عوامل سریال پایتخت 2 در یک حادثه رانندگی دچار آسیب جدی شدند

قطع پای جواد باقری از دست اندرکاران سریال

تصادف عوامل سریال پایتخت

الهام غفوری در گفت و گو با فارس گفت: ما سکانس های پایانی سریال «پایتخت 2» را در قشم تصویربرداری کردیم. در حقیقت برنامه ریزی کردیم تا پیش از آغاز نوروز و شلوغ شدن قشم کار را تمام کنیم و تنها سکانس هایی باقی مانده بود که تصمیم داشتیم آنها را در تهران تصویربرداری کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور تمام بچه های گروه را از طریق هواپیما و قطار به تهران برگرداندیم و تنها 6 نفر باقی مانده بودند که 2 نفر آنها راننده کامیون، 2 نفر راننده یک خودروی ون و 2 نفر نیز از گروه تدارکات بودند که یک خودروی نیسان را با خود به تهران می آوردند. غفوری تصریح کرد: متاسفانه این حادثه روز اول فروردین برای سرنشینان خودروی نیسان افتاد و اتومبیل آنها به دلیل سرعت بالا در جاده سیرجان چپ کرده و متاسفانه یک پای یکی از این عوامل نیز قطع شده است.

وی افزود: من روز دوم فروردین کار را تعطیل کردم و به کرمان رفتم و خوشبختانه این دو نفر تحت مداوای یکی از بهترین دکترهای کرمان قرار گرفتند و با بهبود حالشان فردا به تهران منتقل خواهند شد. خوشبختانه در حال حاضر نیز طبق گفته پزشک نیازی به بستری در بیمارستان ندارند و ما یکی از اتاق های دفتر را تجهیز کرده ایم تا این دو عزیز را در همان جا مدتی تحت مراقبت و درمان قرار دهیم.

.

غفوری درباره تصویربرداری بخش های پایانی کار نیز توضیح داد: علی رغم اینکه همه عوامل سریال از حال خوبی برخوردار نبودند، ما مجبور شدیم که تصویربرداری را ادامه دهیم و سکانس های پایانی را طی روزهای اخیر در تهران بگیریم. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب