*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Championship Rally 2012 بازی هیجان انگیز رالی حرفه ای Championship Rally 2012 جاوا

بدون شک مسابقات رالی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مسابقاتی است که در طور سال در مکان ها و کشور های مختلفی اجرا می شوند که طرفداران بسیاری را شیفته ی خود کرده اند. بر همین اساس نیز شرکت های مختلفی در این عرصه , بازی های متفاوتی نیز ساخته اند که Championship Rally 2012 یکی از بهترین ها در سیستم عامل جاوا محسوب می شود. از ویژگی های این بازی می توان به پیست های پر تعداد , قابلیت خرید ماشین های مسابقه ای جدید , بهبود بخشیدن سیستم ماشین ها یا به اصطلاح اسپورت اشاره کرد.

مسابقات بازی Championship Rally 2012 در مکان های متنوعی از جمله بیابان ها , دشت ها و کوهستان ها برگزار می شود که هر یک سختی های خود را دارند. علاوه بر آن با کسب پیروزی های متدوال قادر به شرکت در مسابقات جهانی نیز خواهید بود. هم اکنون می توانید این بازی را برای سیستم عامل Java , در 15 سایز مختلف و قابل اجرا بر روی تمامی گوشی ها از جمله نوکیا و سونی اریکسون بوده را به صورت سه بعدی از این سایت دریافت نموده و تجربه ای جدید از مسابقات اتومبیل رانی حرفه ای داشته باشید.

 

 

حجم فایل : 7.82 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، سامسونگ، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب