*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Google Glass

بالاخره روز گذشته Google Glass در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت تا آن را از هر جهت بررسی کنند. اما در این میان خبری منتشر گردید که باعث شگفتی تمامی کاربران محصولات دیجیتال شد. هکر معروف Saurik که نام اصلی وی Jay Freeman است و خالق Cydia است کار خارق العاده ای انجام داد که همه را میخکوب کرد. او توانست تنها 2 ساعت پس از ارائه Google Glass آن را جیلبیرک کند. کسی باور نمی کرد که دیوایسی که تازه پا به دنیای دیجیتال گذاشته، به این سرعت کم بیاورد و جیلبریک شود. Saurik گفت: من شب گذشته در حالی که با دوستانم شام می خوردم عینک گوگل را محک زدم و آن را در عرض 2 ساعت جیلبریک کردم. 

Google Glass Jailbroken 

او این کار را به راحتی انجام داده پس ممکن است بعدها بتواند در زمان مناسب آن را ارائه کند تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. البته این موضوع مشخص نیست که عینک گوگل در صورت جیلبریک نبودن چه محدودیت هایی برای کاربران دارد اما هرچه که هست این جیلبریک به کار خواهد آمد!

گوگل همانند اپل در هک دیوایس ها و نرم افزارهای خود محدودیت بسیار زیادی برای کاربران و هکرها نگذاشته است اما اگر قصد این کار را داشته باشد باز هم یک قدم از هکرها عقب تر خواهد بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: اخبار اندروید/ios ، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب