*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی اسنایپر

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و می خواهید یک بازی تفنگی جذاب را که در آن نقش تک تیر انداز را بر عهده دارید,تجربه کنید, بازی اسنایپر را دانلود کنید.

Sniper & Killer 3D از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی تیرانداز در خفا است، که دارای صفحه نمایش بازی های نفیس و پر از شور و شوق است. تیراندازی را متوقف نکنید ، شما نیاز به یک تجزیه و تحلیل سریع دارید تا سلاح در دست شما به یک سلاح مرگبار تبدیل شود، جنایتکاران وحشتناک اجازه نمی دهد از دید خود به خوبی استفاده کنید!

ویژگی های بازی اسنایپر Sniper & amp; Killer 3D :

انواع استقرار و مبارزه:ایستاده تیراندازی، تیراندازی چمباتمه زده، مبارزه برای تغییر کارتریج، جایگزینی سلاح های مختلف، خرید کیت پزشکی مکمل HP،عملیات به طور کامل درصفحه نمایش لمسی انجام می گیرد.

Sniper & Killer 3D

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۱۴ مگابایت 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب